eko.

Idag blev det eko.. två nya julstjärnor, nya nappar till max, leksak till isaac, tandkräm, 
OCH EN NY TELEFON TILL MIG=)
haha behövde väl egentligen inte men den var ju så fin och så fick man en högtalare till.
Perfekt till mina långa bad eller till sommaren=)
var bara tvungen.. men nu har jag ju två jag måste använda..
hoppas de blir bättre bilder och sånt nu me..
vet inte blir de sandra idag eller?=) idol?
ja jo jag tror de men min minsta sover som vanligt och han har sovit i många timmar...
äter inte heller som han ska..
börjar bli lite orolig..får se om de blir bättre ikväll..
snackas om pizza? fyy faan... inte bra=)
ha en bra kväll ni som vill=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0