en go kväll..

go kväll go kväll
sitter med mina barn i stora rummet ny badade alla och tänt alla mina omtalade ljus i hela huset..
det blev en go kväll i alla fall... det trodde jag inte i morse..
hann träffa sandra i en kvart innan hon skulle jobba(vilket jag skjutasade henne för hennes bilnycklar var någon helt annanstans)
haha,, tur jag hann komma i morse då=) ibland finns det mening med allt eller vad??
just nu känns DET okey men jag vet att den känslan kommer försvinna snart igen..
känns tomt men överflödigt på samma gång..
vet inte hur man ska tolka det..
isaac är ledig imorgon så det blir mys och förmodligen en promenad..
måste hinna träffa sandra me..
kramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0