...

hos min sandra ( som vanligt eller)... men jag måste för att huvudet ska sprängas och mitt förnuft ska hålla sig normalt.. vad hade jag gjort utan denna människa? släpper in en med öppna armar alltid och fixar så man ska kunna komma upp.. Fiafisen är en sjukt bra människa som ja e jävligt glad att ha.. hon hjälper på sitt "braiga" vis..
igår efter en timme med dom tjejerna kändes allt bättre.. för en stund.. man fattar vad man har vänner till när man hamnar i sådana här svackor... om talar förnuft eller bara tröstar eller bara lyssnar eller bara säger sånna saker så man kan få ett skratt. eller vad säger du bad fia med badankorna? så viktigt e de..
ska köra min stora på match saknar honom bara efter två timmar..barnen är allt för mig och ag är villig att offra allt för att dom ska få ett bra liv.. en trygg uppväxt..
och då menar jag allt..

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha... INTERT ;)

2008-11-25 @ 19:00:58
URL: http://sassiestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0