fy fan..

JAHA SVARA INTE DÅ..
Alltså hade ju visning idag på huset och ville inte vara där för jag hade ebba och sandra hade max och isaac var hos mormor så jag kände jag ville köra till alla dom !..mjo visst nu ringer jag och ringer mäklaren men tror du han har sin mobil på? NEJ då nu har bestämt sig för att sluta för kvällen!!! utan att berätta för mig hur fan det har gått..
Hur ska ag kunna veta vad dom har sagt.. inte för att jag egentligen vill veta eftersom jag inte vill sälja mitt hus.
Vi gör det för att vi har kommit på att man måste mer än bo och köra fin bil..
bättre vi kom på det nu än alldeles försent!! usch blandade jobbiga känslor i detta..
måste men vill inte inse att jag får ge upp mitt älskade hus. =(
men nu är steget taget och nu blir det liksom sålt förr eller senare..
ganska dyrt hus så inte allt för många som kan sätta sig på dom lånen..
jaha vi har varit hos sandra hela dagen och myst, kör taxi, fixat hemma..
ja en allmänt bra dag faktiskt..
tur jag har min extra sambo vad hade jag gjort utan henne?
Ja och sen kom fia på sin lunch från skolan och åt med oss det var så mysigt så.
ÄLSKAR ER BRUTTOR
Ni vet hur man ska tas =) haha..
jaha ska börja dra mig hemåt snart... snart..
kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0