gardiner..

Så för första gången sätter jag mig ner på ellos sida och beställer massa nya fina fluffiga längder.. gardinstänger och massa bäddset...
HMMMMM
jovisst absolut.. bara en sak jag glömde när jag ändrade min beställning LÄNGDEN PÅ GARDIN JÄVLARNA
så nu kom dom idag en dag försent men jag kan ändå inte sätta upp och glädjas åt dom nej då jag måste fint vänta till 7-10 dagar på dom i rätt längd... fy faaan..
Typiskt mig när jag ska fynda..
Men jag kände inte riktigt för att shoppa i möbelaffärenoch ge 700 för en längd eller 1000 för två.. så mycket gillar jag inte de nya modet.. bara lite=)
Men men om två  veckor kommer det vara jätte fint säkert..men påslakanen var fina i alla fall..
varit på fika och mys på isaacs dagis idag..och varit hos sandra och krängt (som vanligt)
goa biffar? ja då..
God krabb röra? ja då!!
på lördag e de kalas och på söndag en fete pyssel dag hos malin=)
ha de bra i rusket

Kommentarer
Postat av: Fis

Så jävla tråkigt o typiskt! FAN.... Känner med dig!

2008-11-28 @ 10:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0