hej ..

hejsan
idag har varit fullt upp som vanligt.. föräldrargruppen med max,vägning mätning och spruta,
möbelaffären på jakt efter min perfekta soffa(vilket ej fanns)
och sen en runda hos min bästa..=) gud vad skönt det fanns tid till det=)
nu tränar mannen och jag myser med barnen.. fast isaac somnade nu och max vakande=))
magen har inte gått om ännu.. har konstiga kramper i höger sida..
verkar vara något ändå.. men har tid att söka för de får bli en annan vecka..=(
nu är det lite tv sen e de en jobbig dag imorgon me antar jag..
men jag gillar de=) hatar att inte ha och göra.
jobba lite på fredag.. en tjej ville ha naglar och då klart kan jag komma till undsättning=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0