lång mörk dag..

Idag har det varit mörkt från de vi gick upp tills nu sent på kvällen.. fy..
Detta är inte bra för mig...försöker göra allt för man ska trivas...
Isaac har en bok om uppfinningar(ganska dumma) men i alla fall så skulle han göra massa uppfinningar när han blev stor som mig =) Och till mig skulle han göra en först och den skulle göra så att jag slapp klä av mig innan badet och sen klä mig efter.. denna skulle han fixa.. Vad säger man??=)
haha var har han fått i från att det är jobbigt att klä av och på sig?? 
Men jag tyckte det var jätte fin tanke=)))
Goa unge! nu sitter vi här själva jag o pojkarna och myser..tacka gud för dom och levande ljus=)
har en sjukt jobbig känsla för imorgon.. känns som de kommer bli en sjukt jobbig dag och framför allt kväll..
Vet att jag kommer känna ett sjukt hat klockan tolv imorgon natt...
Den känslan kommer aldrig någonsin försvinna.. VARFÖR?
finns bara ett sätt som sagt..
ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0