lördag igen

hejsan
nu var det helg igen...
även om man är mamma ledig så går veckorna så sjukt fort.. 
jaja isaac har tränat fotboll idag och nu är vi hemma hela familjen i detta sjukt deprimerande vädret.
Första gången på ett par månader pappan i familjen är hemma också..kan ju va trevligt liksom.
Max har hittat sina händer nu men varje gång dom kommer framför ansiktet så blir han helt rädd=)
han e så go han bara sover och sen bara skrattar han och pratar när han är vaken..
tur är väl det när man har två och man är så mycket själv med dom som jag är..
Men jag har en svärmor som verkligen ställer upp det måste jag säga!! hon älskar ju dom=)
Tack säger vi till min älskade sandra för igår=)
Och krya på dig säger jag till min fis=)
och till idol säger vi DRA ÅT H-VETE!!
och till fredag hela veckan säger jag bara EMIL 2.0 =))
HA en bra helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0