mammas gosse

drog ut tanden idag han var så sjukt duktig men har han en stor glugg där framme
Vi har haft folk hela dagen och överröst honom med saker..
jag köpte en bilbana ... jag blev populär=) haha
Han är så sjukt duktig med allt sånt.. modig min lilla=)
Sen har jag handlat julsaker och gardiner och bäddsätt och massa dom sista två dagarna för jag har mått så dåligt tyckte jag att jag förtjänade de.. Blev mkt dyrt men men 
Älskat att ha de fint hemma.. skit coola längder i coola färger har jag hittat som jag ska blanda..
Trött på paneler.. knappt!!! mysigt med mkt tyg..
Ljusparty på torsdag ska bli kul o träffa dom som är där=)
 jag tycker jag städar, tvättar, städar och tvättar o sen lagar mat!!!
men så e de.. två barn och mkt grejjer=)
känns lite konstigt att vara hemma men barnen mår bra just nu så..
tacksam för all hjälp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0