mmmmm....

Fick order om att göra något gott till min familj nu efter innebandyn..
Blev marängsvisch (felstavat?) det var faktiskt riktigt gott..
det var år sen sist.. 
Idag har mammas sambo fyllt år 36 år och för det fick han e ganska bra whiskey från oss..
Vi blev bjudna på jätte goda sallader.. tack för de mor=)
sen var de bandy med mina barn och som tur väl va kom mina bruttor och höll mig sällskap o kelade med max=)
Så de va ganska kul.. tyvärr blev de bara lika i bromölla=)
imorgon är det leksaksparty och då blir det lite fika men har ej bestämt mig för vad!! sjukt svårt...
Men blir väl någon paj och kaka!!
Förslag någon??
jaja hade inte mkt vettigt idag heller nej..
ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0