oj oj oj oj oj..

Jag är en ganska noga människa av mig.. vill gärna inte att det ligger saker framme..
Aldrig gärna disk i köket..
Barnens saker har sin plats..
Fast på ett ganska lugnt sätt , jag är ju inte hysterisk..
Men satte igång med en SJUK städning nio i morse.. och klockan sju satte jag mig för första gången..
Tillåt mig att säga att mina barn har varit hemma hela tiden och varit underbara!! så sjukt snälla..
Sen kom svärmor och moster malin och roade barnen ett par timmar! =)
isaac har varit hemma hela dagen och undrade om mamma hade gått och blivit knäpp?? tillåt mig där ocksp säga att jag slängde tre stora säckar på hans rum..=( men han insåg att de va dags..
Ja varför detta då undrar ni? jo visning på huset imorgon och jag har alltid ågren för att folk ska döma mitt hem.
Tror aldrig på folk när dom säger jag har det så fint och bl a bl a.. 
men jämför jag med andra på hemnet så visst fan har vi de fint!!!
till och med legat på knä o skurat golven haha.. fyyy faaan evelina skärp ihop dig!!
men men nu sitter jag här och har ju det gjort.. ryggen värker, magen värker men känner mig ändå ganska nöjd med dagen...
hoppas bara den andra smärtan också hade kunnat försvinna..
ÄLSKAR VERKLIGEN DIG OCH DU VET VEM DU ÄR!!  =)
nej nu e de dusch nattning och kanske lite tv!! ?
vi hörs typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0