tänd ett ljus...

haha jag har kört den stora till dagis i denna sjuka kylan.. När jag kom upp till dagiset och skulle svänga in på den vägen (absolut bara i 30..) så var det väldigt väldigt halt..
Det hade haglat där uppe.. sjukt rädd blev jag..
Sen kom jag och max hem så jag la han och har nu tänt alla mina ljus och bara finns..
Lugnande för själen med ljus..
Ingen av dom tyckte det var speciellt kul och gå upp i morse och ge sig ut i denna kyla..
Idag står de träffa sambo en stund på schemat..
Men sen ska jag även hjälpa fis med naglarna.. och de gör jag så gärna för henne=)
sitter och mår dåligt över kroppen efter två barn sen tittar jag påmodeller på tv?? inte bra
SKÄRP IHOP DIG ISTÄLLET!!
ha en bra o kall dag=)

Kommentarer
Postat av: Fis

Därför jag älskar dig :)

2008-11-19 @ 14:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0