ursäkta?

ja jag vet att de hamnade fel men vad??
vad ville du då??
jaa du nu blev det världens fest med världens utgång.. livsfarligt om inte barnen är hemma..
men var det kul? ja då jag hade skit kul med fis det visste jag att jag skulle..
Men det är alltid så mycket annat..
ont i magen? japp..får nog fan kolla i alla fall.. pallar inte lägga tid på mig själv bara..
är så sjukt tom i kroppen känns som varje steg jag tar känns som marken under mig försvinner, känner mig nonchalerad, sviken!
vet liksom inte vart jag ska sätta fötterna för att det ska hjälpa..
Vet du något som inte jag vet? som jag borde veta?
Finns det hjälp att söka för en människa som inte vill bli hjälpt?
Finns det hjälp att få om man inte ens fattar att man måste ha hjälp?
jag tittar på mina barn och känner mig upprymd igen.. men bara för en stund.. för sen tänker jag ju på dig igen
och då trillar jag igen..långt ner i ett svart hål..
varför finns du? för att hjälpa eller stjälpa mig?
det finns nog bara en som kan veta ett svar och fatta ett beslut..
OCH DET ÄR TYVÄRR JAG...
jag ser orden framför mig.. knulla,?suga? nu? jag kommer...
människor vet inte vad dom gör..
men å andra sidan känns det inte som jag heller gör det längre..
man blir lite svagare när man skaffat barn..Dom tar min kraft och min kärlek.
jaja hemskt vad dystert d blev men jag tvingar heller ingen att läsa..detta är min plats.
kram till dom som vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0