lördag..

Mina barn kom hem i söndags eftermiddag efter att ha haft en härlig lördag hos farmor o farfar ( o robban o yela )

dom hade haft de jätte bra.. det visste jag men skillnad att lämna två nu.. men dom gjorde nog mamma stolt som vanligt..

vi hade me trevligt.. blev försent bara men kul.. jag o max spenderade dagen med bara massa slöe mys!!

visning igen imorgon... behöver bara säga FY FAAAAN!!!

trött på detta nu!!

idag var de simskola för isaac... min lilla kille är stor.. han klarade sina två första märke och blir uppflyttad till hösten! så stolt mamma är jag igen.. han älskar det!

jaja skulle lägga in bilder på min outfit men nu blev jag trött!

haj haj


Kommentarer
Postat av: Yela

Vi hade så myyyysigt så allihopa... Jag va ute och plockade blommor med Isaac och han lekte sakletare hehe... Kramis

2009-04-07 @ 22:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0