22 juli

känns som de var år och da sen man kom hem från bb med detta lilla knyte..
den 22 juli föddes han med akut kejsarsnitt fyra veckor för tidigt..
Jag blev så sjukt dålig så dom oroade sig för min hälsa därför blev de operation.
Max fick åka direkt ifrån mig för hans socker var jätte jätte lågt och en var de fel på andningen
han fick ante sova hos mig dom första dagarna..
Men jag e envis som synden och ville inte alls ligga där inne så redan den 25 juli var jag hemma=)
dom skällde lite på mig på sjukhuset och kunde inte fatta att man kunde vara så pigg och soringa runt efter ett akut kejsarsnitt,, för att inte tala om min svärmor=) hon dog när hon såg mig på bb.. haha
inte mkt som får omkull mig när de gäller fysisk smärta.. och sen längtade jag ju så sjukt mkt efter min stora grabb..
hatar och vara utan barnen=)
men nu sitter vi här i mörkret och kylan och de känns som sagt så sjukt längesen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0