äntligen..

äntligen är dom tre långa dagarna över..massa mat och massa julklappar ska ju vara kul men palla !!!
isaac har så mkt sakr att vi får gömma undan lite innan han märker det.. sen blir det som nytt sen...
tycker jag i alla fall men vi får se..
tagit massa bilder i jul men orkar tyvärr inte nu!!!
MAMMAS LILLA KILLE HAR FÅTT EN TAND

haha på julafton låg vi på golvet o kolla kalle och sen plötsligt gjorde de jävligt ont när han bet mig.. och då jaaa då där var det lilla risgrynet.. så nästan fem månader på dagen när den kom.. rätt tidigt.. men nu igår började helvetet han bara skriker och skriker när han e vaken och tro mig mitt barn skriker typ ALDRIG men något e de...

fick ett tips att de kan vara öronen för han e snorig men jag var så inne på tänderna för dom har han inte skrikit om innan bara bitit i allt.. så jag har gett honom alvedon igen och sen näsdroppar och nu ligger min stjärna brevid mig och ler lite och bara somnade in.. hoppas jag träffade rätt nu.. hatar när man inte känner igen dom så..

ja jag sitter här själv N  jobbar förmiddag helgen och gick idag o la sig klockan 21:15.... hmmmm... har han inte gjort sen han var 5 år typ... jaja jobbigt..

så här sitter man och läser om alla andra som har kul... hmmm.... jaja kul..

ha de!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0