en dålig dag..

Började imorse med att jag skulle ner till jobbet o slinga mig igen.. och visst de gjorde jag o de blev helt okey...
Började sen må illa som fan..  ont i magen och darrig och yrsel..
Sjukt tråkigt för de kan jag inte känna nu .. de är så mkt annat..
Ont i ryggen? nej då min rygg tål inget efter alla år som servitris innan och så har jag burit mkt på max i stolen och babysittern i helgen så nu gör de ont långt ner i benen... detta är jag för van vid egentligen men vänjer aldrig mig vid smärtan..
Illamåendet är okey men inte resten av kroppen...
ställde fram tomtarna me nu så allt e klart.. gillar inte o ha just dom framme så länge så de blir bara ett par veckor nu..
Pappa ringde.. nu skulle vi vara här på lillejul... och jag som tog på mig att jobba där..
jaja de får bli som de blir.. jobbigt som de är och fira tre julaftnar..
pappa, mamma, och niklas sida..
men visst e de kul och träffa folket..
Alltså varför blev de så här gnälligt igen? haha de e sådana tider antar jag..
Hade fel om dig.. du e nog inte så dum ändå? =)
haha kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0