hej..

Varit en lång helg.. inte varit hemma en minut.. och de fick jag nog sota för idag.. knappt ont i magen.. mega kramp nere i magen.. Så sjkut tråkigt.. skulle hem till sandra när hon slutat men känner alltså inte för något just nu.. Är bara varm trött illamående och sen två barn på detta.. visst dom är underbara men va fan..
Sen gapar de JÄVLIGT tomt i skåpen och kylskåpet här.. inte likt  mig men som sagt har de varit väldigt mkt nu..
måste köra en BAUTA handling och den lotten faller alltid på mig som så mkt annat...
Känner sig så jävla ensam ibland.. hur kan man göra de egentligen?
Men jag gör de..
isaac ville vara hemma med mig från dagis idag och de är så mysigt så visst kunde han de=) 
goe unge! vi pysslade fett igår.. isaac gjorde mkt snögubbar som va tigger och punkare=)
haha de va så mysigt..
Mitt arbete var att pimpa en stor tomte.. finns på bild så bara håll utkik den kommer=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0