herregud..

alltså hur jag än kommer berätta detta så tror ni inte de e sant...
Blev jag utsatt för en äkta "bridezilla" idag??
Svaret är fett mkt jaaa!! hon var helt sjuk i huvudet o ställde till men en jävla scen för saker hon inte ens visste vad hon menade... herregud kom till insikt med dig själv innan du väljer att stå brud till en karl som var så snäll och försynt som efter ett tag ursäktade sin brud med ett "ursäkta men hon är lite speciell"
Alltså herregud mannen vet du verkligen vad du gett dig in på???
Tror de blir att tänka om eller något.. sen bölade hon på jobbet för att hon inte ens ätit o massa sånt..
herregud sista gången de blir brudar för mig såvida dom inte e mina kompisar för de har alltid gått bra..
Hade detta på känn därför så anti hela detta...
HAHA de hon ville ha som smink var något som sitter på en foto retuscherad bild som är typ en låtsas bild på en tjej som var jätte mörk ( vilket ej bruden var) och så blev hon knäckt för de inte blir likadant på henne??
Ja herregud jag är glad jag kunde skratta åt de i alla fall=)
jaja ring till mig om ni ska gifta er  NOOOOOOTTTTT!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0