huset..

nej då daniela du ska nog fota mer.. skit kul o titta på dagen efter=)
Ja då ringde mäklaren.. två intresserade par.. ett par var så sålda att dom inte ville gå här ifrån utan köpa de med saker och så som det stod nu för det var så fint... BLÖ jag tycker ju också att de e fint.. jag trivs ju SÅ jävla bra här och vill ju inte flytta.. vill inte.. vill inte...
men men vad ska man göra idag är pengar allt tydligen.. så de e bara att bita i de sura äpplet och flytta.. men bara jag har mina barn och får lite nya tapeter så ska jag nog fan trivas i ett annat hus också..
Är nog lite kräsen ändå kom jag på....men vill ju gärna ha mys runt mig..
älskar läget o huset så allt e e ju så bra här...
"life is a bitch and then you die"
jaaaaaaaaaaaa!!!!
varit ute och gått idag i alla fall.. men åt pasta och korv nu så så jävla duktig e man ju inte..
N har eftermiddagsveckan så tråkigt att sitta själv svar ja!!
men men ta tag i mig själv och göra något? jaa då!!

Kommentarer
Postat av: Daniela

haha ja verkligen jätte kul... hmm... men tänka sig att både Robban och Niklas sjöng lips, hoppas det kommer en favorit i repris en vacker dag :) kramis

2008-12-17 @ 22:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0