jordskalv va de pappa?

Kände att gårdagens inlägg blev väldigt genomstressat men ni fattar vinken? eller nåt?
jaja imorse var jag beredd att slita upp mina stackars barn 06.21 vilket inte alls hade varit speciellt populärt eftersom dom är "sövtutor" båda två.. men skalvet gick ju över fort men fy fan vad huset skakade..
Va hundra på att någon stod med en stor maskin och skulle riva mitt lilla hus=)
Jag tänkte nu e de mäklaren som tycker vi hellre river än att sälja?
eh... nej tack.. 1.525.000 kronor i en hög av tegel??? nej tack..
men de va kul o vara med om de.. fick ringa pappa som vet allt (typ)
så de var han som fick berätta vad fan de va snack om..
nu blir de så där flummigt som vanligt men sen å andrasidan e jag lite flummig kanske..
hmmmm... något som är fel eller? man kan ju undra..
nu slänger ja in lite bilder som fylle daniella roade sig me i lördags=))) haha

Kommentarer
Postat av: Daniela

Haha en annan sov som en gris imorse och märkte inget skalv överhuvudtaget... Mjo har ju märkt att det blev en hel del bilder... Göm kameran nästa gång tack... kramis

2008-12-16 @ 15:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0