jul igen...

jaha då var en jobbe dag till avverkad...
varti en bra dag idag.. bra folk sen har jag haft många behandlingar..hade isaac med mig ner.. han e så duktig att ha me sig när jag ska jobba så ha älskar och vara där nu..
sen blev det städ när jag kom hem.. ska ju ha lillejul med pappa och dom här imorgon..
fast jag hatar julmat så de blir varmrökt lax och potatis.. mycket godare..
Pappa har köpt massa som vanligt till isaac men något jag vet är ett trumset..nej inget vanligt i plast..nej då då känner du inte min pappa.. fy fan.. isaac får ha dom hos morfar jaa då!! stor risk?..
sen blir det julafton med svärmor o svärfar med resterande goa familjen det ska bli mysigt.. sen avslutar vi på juldagen med en julafton till med mamma och äter kalkon... fullt ös??? nej hur kan någon tro de?
mycket saker till barnen?? nej då..
usch fasar hur vi ska få plats med möget..men men ... man ska ej klaga och ha familjerna runt sig...
finns dom som har de svårt nu och jag känner med er tro mig... skickar en tanke till alla er ensamma och som har förlorat någon viktig i livet.. hoppas alla får en härlig jul..
kramar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0