"lille jul"

så ja då var lille julen över...
massa fina klappar från pappa till barnen..och till oss klart..
farmor me hade köpt fina... isaac hade två säckar fulla från pappa plus ett riktigt trumset som jag visste=)
isaacs kommentar var 
- mamma detta e ju helt oootttrrrroligt
goa unge... nu återstår två "julaftnar" till.. helt slut efter en=)
jissunam med grejjer det kan bli.. men men som sagt blir det me bra=)
min son sa till mig innan han skulle sova du mamma du är nog den bästa man kan få!!
blir man bölig då?? japp..kunde knappt svara han för tårarna kom.. här sitter man själv nu med två underbara pojkar och känner sig lite ensam och så fick man den kommentaren.. härliga unge =)
jaja stress stress stress så nu ska jag vila lite
ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0