söndag..

min stackars bobbe han har så ont i tandköttet.. tänderna har varit på väg så jävla länge men nejdå... massa ont ska han ha..visst han är bara fyra månader men vaddå han har haft ont sen han va två månader..
men så sjukt snäll ungen så de e inte klokt.. han bara skrattat o äter o sover sover sover..
Ändå asar jag mina barn in ot överallt när niklas jobbar nattahelgen men dom bara hänger med o e underbara..
Ska inte klaga en sekund..
Isaac bakade i torsdags på dagis.. bakade med farmor i lördags och bakade me min faster idag..
haha blir mkt nu??men han älskar de..
har varit överallt denna helgen men ändå inte fått så mkt gjort..men ibland blir de bara så..
Nu e Niklas ledig en vecka så hoppas man får lite hjälp..
var en runda hos tjejerna o kollade lite på dom i fredags..
haha dom e för härliga=)
jaja nu e de nattning sen tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0