sovmorgon

så skönt,, jag och max sov länge idag.. gick precis nästan upp..
ibland behöver man de me..
ska titta på en bostadsrätt idag.. förmodligen inget för oss men ligger okey..
nära till skola o dagis och så..
läste en upppiggande sak innan.. en tjej som jag inte trodde man skulle träffa här i världen kom in i mitt liv tack vare mina älskade och sen pang satte hon sig i huvudet,, HIMLA mysig tjej..
Hoppas bara man kan vara lite hjälp i det kalla ibland..sådana människor ni betyder mer än ni tror!!!
fick en julklapp av terese häromdagen.. spa saker i kerstinflorian fy vad mysigt.. =)
Hon e alltid så snäll mot mig.. får jag ju hitta något till henne me.. svårt? tja
måste hinna svänga uppom sandra me.. inte setts på tre dagar så nu e de bra=)
FISEN följ med mig ut o gå snälla??
jaja vi hörs kanske senare tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0