trodde gjorde ja...

nu har jag tvättat hela dagen o haft allmänt skit tråkigt.. som tur väl va kom min kära bror över och försökta få lite liv i mig.. han förstod nu hur tråkigt man har de när man bara sitter o ej har något kul o göra bara massa måsten..
Sen ville daniela komma på en skit snack kväll men lite mys men min mage säger nej!!!!!!!!!! hatar denna mage..
vill aldrig som jag så nu får jag sitta själv resten av kvällen igen..
hade varit kul och fått göra något någon gång men slänger mig inte på utan håller mig i bakgrunden..
men säger kroppen till att något e fel kanske det e dags att lyssna eller något.. vet inte PALLA
får bli ett nyårs löfte eller?
tvättar hela jävla tiden tycker jag ändå finns det miljoner tvätt kvar typ.. vi har för mkt kläder jag vet ju de...
max har typ lika mkt som oss snart lite onödigt eftersom han växer så..
jaja ledsen "jela" för de blev så här hoppas du får kul imorgon..
gott nytt år på er...

Kommentarer
Postat av: Daniela

"jela" hihi... det e lugnt... såg fram emot det men vet hur det är med mej när jag har mina magproblem, inte kul alls... det går fler tåg :) kramis

2008-12-30 @ 19:17:28
Postat av: Lisa

Levelina Jossehannanon!!

Du måste ta hand om dig.. Gå till läkaren o få riktiga tabletter för din mage. Hoppas du och barnen får en mysig nyårsafton. Du kan ju skänka mig en tanke som sitter själv på jobbet i 26 timmar =/ Gott nytt år vännen. Stor kram från Lisa

2008-12-30 @ 21:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0