............ började ...

............
började morgonen med att ringa sjukt massa samtal...både till mig själv och min egen situation
men även massa tjänster till andra så klockan var ett innan det var klart..
sen var de bara att slänga sig i bilen och hämta isaac..sen jem och slänga min lilla i vagnen och gå ner till en mammagrupp på bvc.. massa olika historier men det märks att man är omföderska.. vi hade andra funderingar än förstföderskor.. men det är ju så det ska vara..
riktigt sjukt jobbig dag.. lovade en kompis i lördags att hon skulle komma till mig idag men kommit hem för en stund sen och lite sent nu.. och jag då som vanligt lider av ett sjukt dåligt samvete nu och känner mig ännu mera stressad än jag gjorde i morse..
ska sälja huset igen och det gör mig sjukt deprimerad plus sönderstressad över detta me..därför man har tusen sådana saker i huvudet..
bilen säljs förhoppningsvis på onsdag.. till ett skit pris och så byter vi ner oss riktigt mycket.. men vad gör man..
den ekonomiska biten kan ta knäcken på vem som helst..
två barn, dyrt hus, DYR bil, och jag är mamma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0