godmorgon!

godmorgon
Vaknade 7.20.. låg en stund för att sedan gå upp med min stora till dagis.. han var lite trött men som vanligt världdens duktigaste och säger inte något eller gnäller..
8.00 stack vi till dagis och nu vet jag han har några roliga timmar framför sig..känns skönt..
Sedan ringde jag sandra på väg hem från dagis så hon kom med mig till jobbet för en halvtimmes sol =)
sen var vi lite sugna så sandra bjöd mig på frukost på böckmans..=)
kan man börja dagen bättre kan jag undra då?? max sov när jag kom hem så då blev det lite egen tid till framför datan..
blir ju inte så ofta men desto roligare..
Igår var jag och barnen hos sandra typ hela dagen.. goood grönsakssoppa satt vi och mös med..
efter det hann vi faktiskt med två filmer fast vi hade barnen=)
Dom är så duktiga det är nog därför.. eller hur älskling=)
min värld hade varit väldigt tom utan henne.. hon gör så jag får goda ideer, hon gör mig glad, hon får mig att se klart och hon får mig att vilja bli en bättre människa
Älskar henne grymt mycket och skulle
inte klara att förlora henne.
man kan skatta sig lycklig fast man är gnällig för det mesta..
men känner mig väldigt trött det är väl därför jag gnäller ibland..
man ska få ihop allt hela dagarna med hus och barn och annat fast man inte sover så mycket
på nätterna.. max har haft rätt många nätter han vill äta mera och så..
och det känns det gör de.. man vill vara så glad som möjligt under dagen..
jaja jag fixar allt själv jag gör ju de..
men ibland känns det jobbigt.
jaja ha en bra dag för det ska jag tvinga mig själv till att ha =)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0