hejsan detta ...

detta är ju inte för mig men nu har lagt in lite bilder.. min minsta e bara en vecka här..
härligt är de=)
tänker på att jobb som väntar på mig..den tjejen som jag ska jobba med på detta spa hon ringde innan..saknar mig och det jag gör sa honn..älskar henne men jag känner jag har en lite bebis som behöver mig och en 4 1/2 åring som jag aldrig hinner med..
jag ska inte ha flera barn och känner jag vill njuta av denna tiden.. men visst pengarna och sällskapet behöver man ju.. det är en väldigt kompetent och "gör" härlig tjej verkligen
och det ska bli skit kul att jobba på ett stort fint spa..
alltid jobbat i min mammas affär men vi känner båda att vi är redo att skiljas..
tänker massa på detta och det känner jag att jag egentligen inte hinner eller orkar med..
men men 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0