ja jag visste väl de..

hej
kände på mig de inte skulle finnas så mycket tid att fixa till denna..
två barn , hus, träning sig själv? nej inte de..
men de är väl så livet är..
massa måsten om allt och alla andra sen man själv är ganska långt ner på listan..
men nu har bestämt mig att de enda som gör mig riktigt, glad förutom mina barn klart=),
det är mina vänner som finns alltid vilken tid på dygnet jag än behöver dom.. är dom inte vakna så går dom upp
och tjejer ni fattar inte vad de betyder för mig.När man känner sig vilse och inte riktigt vet vad man ska göra så behövs de ibland bollas med ideer eller bara onda tankar..
det är de som gör att vi orkar leva fast vardagen inte alltid är bra..
jag jobbar med människor och gör behandlingar till vardags de är klart de bästa jag vet men de tar mycket av en som människa..
nu går man hemma och försöker ge allt till sina barn men ändå ibland känner man sig så otillräcklig..
men det är nog som sagt inte bara jag här i världen som känner eller tänker så..
men det jag tänkte med att skriva här var ju att dedikera detta till mina krafter här i världen mina barn och mina underbara tjejer=) ni e bäst och ni vet om det=)
älskar er och hoppas på lite kraft till att orka med mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0