lördag..

Ännu en lördag..
sitter och har badat den lilla jag själv har badat.. den stora är klädd och färdig..
han ska iväg med farmor och moster malin..
dom ska till sölvesborg till biblioteket dom har något som händer där...=)
han har varit dålig ett par dagar min stora kille men nu är det bättre..
han kräker tyvärr med jämna mellanrum utan att det är influensa eller något..
jag och max får nog lite mys idag.. vi är själva på dagen.. försöker få tag i sandra om man kan våldgästa henne lite..
Hon är ju min sambo på håll typ.. träffar nog henne mera än min egen just nu 
.
Är väl så när dom jobbar skift plus träning och match...
jobbigt ibland..
ja...snart läggs huset ut och de e officiellt till salu..
1 525 000:-
hatar att jag älskar huset så mycket.. det kommer ta knäcken på mig men va fan ska vi göra..
sen blir det att ta över niklas föräldrarhemm.
halva pengarna om inte mindre..
ikväll blir det nog ett glas vin och lite skitsnack..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0