nej du..

En sak ska du ha klart för dig att jag inte tar skit av någon i hela världen...
Inte när jag vet hur mycket jag ställer upp på dig...allt anpassas till när du vilL, du kan, du känner för det.
Allt jag gör är för att du ska få det bra och glida genom saker och ting så mycketsom möjligt...
Och så tror du jag tar emot skiten sen??????????? DU!! DOCK INTE!
sen sandra jag vet jag vet jag vet.. man kan göra saker åt det men du känner mig bäst av alla
du vet hur dum jag är.. man älskar... och då är man svag..

 TACK FÖR ATT DU ALDRIG FÅR MIG ATT TVEKA PÅ VAR JAG HAR DIG OCH ATT DU HJÄLPER MIG ATT HITTA MIG SJÄLV.. UTAN DIG HADE JAG INTE SUTTIT DÄR JAG SITTER IDAG..  ÄLSKAR SIG SASSIE=)

Mina barn är världens snällaste och det tackar jag gud för ( inte för att han uppfostrar mina barn)
dom ligger nu och myser medans jag sitter här fem minuter men nu får jag återgå till dom..
sorry sandra jag tänkte städa till dig men jag e totalt fucked up..



 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Finns här alltid för dig, det vet du=).. Jag kan väl städa upp min skit själv;) Puss.

2008-10-27 @ 19:23:03
URL: http://sassiestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0