ta det lugnt vad det ja..

När jag säger ta det lugnt menar jag bara att jag inte ska springa mellan allt jag ska göra!!!!!!!!
var på banken.. är jag klokare? ...nej...
va och kollade på ett hus blev jag klokare?..nej......
satte oss och räknade blev jag klokare? nej.........
vet inte hur jag ska göra för att lösa allt..både magont och annat..
sitter nu och lider sjukt mkt av min magkatarr för att jag aldrig är stilla plus man inte får sova hela nätter
Men det visste jag ju och de är de klart värt=)  men känner mig helt slut..
plus detta med bilen kände jag att det samtalet skulle kommit idag men det gjorde det inte!
SJUKT BESVIKEN
ja och nu är man ensam igen.. barnen är underbara och sover så jag kan skriva av mig lite det kanske känns bättre då..  jag tackar gud för mina underbart snälla ungar annars hade min nya adress gått till gula huset!
jag har kommit på en sak.. finns inte mycket positivt jag tar upp i min sjukt fula blogg..
men är det inte det man har den till?? att kunna skriva av sig och sen ta nya tag.. skiter i vilket det är frivilligt att läsa tänker jag då!!
Jobba imorgon..invigning på det nya spaet.. ska bli jätte kul verkligen så hoppas jag e pigg och fräsch till de=)
valjeviken spa invigning 16.00-20.00
välkomna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0