tänker inte ens yttra mig...

men det borde jag egentligen..
jag behöver inte fjäska och få bekräftelse i alla fall.. utan funkar det inte så gör det inte..
helt sanslöst vad folk kan vända kappan efter vinden..
Men men dom mognar väl någon gång..
var på ullared igår och handlade för 4500.... och vad kom jag hem med?? inget tycker jag..
är man fyra i familjen så går det mycket mera pengar tycker jag..
lite julklappar till min barn..
massa vantar mössor och vinterkläder till dom..
två jackor till mig och en till isaac och en till niklas..
kläder till mina fina och lite till mig..
samt bh:ar och trosor till mig =)
faktiskt har dom saker med rätt bra kvalite..
fast kläderna där är jag väl inte hel förstjust i men vissa saker gåt..
skinnjackan jag köpte var faktiskt läcker=)
så nu är det fattigt.. tills nästa gång haha
mina pojkar har turats om att vara lite dåliga nu ett tag men som tur väl sover dom så gott alltid så man hinner hämta kraft på natten och morgonen!!
och du!!! jag har inte bestämt mig ännu så tro inte de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ha en bra dag.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0