var ganska bra..

hejsan
hade en barnfri kväll igår.. helt själva..
jag pyntade upp med massa ljus o gjorde en god middag sen var det vin och mys..
kändes så sjukt konstigt.. Är ju inte så ofta nu på sista tiden!
o vaknade ensam i morse( han jobbar) inga barn ingenting...
OCH DÅ SLOG DET MIG!!!
Vad hade jag gjort utan mina underbara små pojkar??
förmodlingen städat ihjäl mig för det har jag gjort hela morgonen..
Nej men allvarligt.. stackars människor som inte kan få eller avstår från att skaffa barn.
Den glädjen man får utav dom kan man aldrig hitta någon annanstans..jag har försökt förr och jag trodde väl att jag var lycklig men nej då det vet jag nu att jag inte var..
en blick från den ena.. eller en underbar kommentar som....
-Mamma, du kan inte fatta hur mycket jag älskar dig!,
ända till himmelen o tillbaka..
Det kommer från min stora grabb..
gissa om man får tårar när man hör något sånt
Nej tveka aldrig på vad livet går ut på och för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0