tak...

massa pengar bara rullar i väg nu för något vi egentligen ej ska stå för...

fy fan vad arg jag e nu..

men men inne i det nya huset.. tar tid att komma i ordning jag vet men va fan man sliter som ett djur varje dag utan att se..

men lisa säger att jag hunnit jätte mkt redan i helgen och pappa tyckte det var fint..

väljer att lyssna på dom!

TAck lisa för att du finns hade det inte varit för dig dom här veckorna vet jag inte om jag hade orkat!

du är guld värd för mig det vet du!..

 

..........................saknar dig men tänker ej krusa....

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det har varit så lite så. Du har världens snällaste barn o man får passa på att umgås samtidigt =). Tusan att jag jobbar idag.. annars hade jag hjälpt dig idag me. kram

2009-08-12 @ 11:46:34
URL: http://lisathea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0