alla hjärtansdag?

denna dagen har för mig alltid vartit mer eller mindre ganska löjlig..

fast visst när man var ung o nykär var det väl kul och blåsa upp denna dagen och handla massa onödigt...

men nu? nej du jag har något att vara tacksam för varje dag inte bara en dag 14/2!!

två friska underbara pojkar och en sambo!

varför inte fira varje dag? varför inte säga till varandra att ni älskar dom varje dag?

tro mig det är mycket bättre för alla =)

så igår blev det mycket målande för N och träning för mig medans svärmor var snäll och tog mina barn...

sen bar de hem för att ta en öl på soffan... lyssna på HEAT i melodifestivalen... ganska bra!!!! typ det bästa i festivalen!!!! det kommer inte komma bättre heller..

efter nån öl o efter träning och mat blev de mycket mys i vår goa soffa sen gav vi upp för den lördagen.. skönt att komma upp i tid och äta frukost alla=)

Max åt macka med smör på haha

idag bär de av för dom två äldsta pojkarna och spela paintboll så jag o max ska ha mys tid sen blir de träning med bella.. får se om sandy e bakis annars hänger nog hon på=)

JAJA vad jag vill säga med allt detta tragget att vi firar ej den dagen men dock e de viktigt med mkt mys!!

( fick en jätte fin blomma av min älskade i och för sig och de va bara härligt ändå)

hoppas på en härlig söndag i detta goa väder=)

ska nog ringa stenberg o se vad hon gör! fast sen skulle jag träffa fia när hon vaknade haha det vet man inte när bara... och träning? ja de ska nog fan gå!!!

HA DE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0