en sån dag..

Idag var det full fart hela dagen.. vaknade med sjukt ont i magen så låg i sängen till elva.. fick ett sånt anfall med magen igår igen så därför det låg kvar idag.. sen var det ner till byn... kolla lite göra lite ärende och hälsa på mamma..

Sen blev det fete shopping till barnen men mest isaac.. dom fick 1000 kronor av mobror till kläder i julklapp..Så det blev matchande vår jackor till grabbarna ( sååååå söööttta!!!!) sen valde isaac ut skit snygga tröjjor och ett par dö läckra jeans!! sen hittade ju mamma en skinn jacka i brunt till Isaac!! måste bara ha den va så cool!!!

Shoppoman? nej då bara till barnen... sen fikade jag och barnen med daniella (bara en morot......ööööööö)

sen blev det panik ner till gymmet och sen panik hem o hämta den stora igen och ner till simskola.. vilket jag för övrigt var tvingad att vara med på idag.. inte alls pinsamt? nej då...

Nu har vi ätit och myser väl mest.. ska försöka kurera magen lite nu... JAAA FISEN JAG SKA KOLLA INGA ARGA SMS NU!!! JAG LOVAR DIG!!!

nej nu soffan !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0