frukost..

idag kom bror med frukost! det var gott... är ingen frukost människa annars men i gott sällskap är det godare...

Lille är fortfarande sjuk.. börjar bli tråkigt nu.. så sjukt förkyld och det är jävligt jobbigt på nätterna...

ingen sömn alls precis!!!

Precis tränat.. var skönt men fy vad oengagerad jag blir ibland!! känner att de är mkt som saknas i min vardag det är kanske därför!!! saknar mina flickor... men dom har kul så jag e nöjd=)

full rulle hela dagarna och imorgon ska jag faktiskt köpa mig ett par jeans.. kanske om det finns några i denna skit staden... alltid något kanske.. skulle hitta ett par jeans leggings me men det e kanske hopplöst fall...

fy fan vasd tråkig jag e men men det händer bara massa stress med barnen och sen lite jobb=)

idag fick tessan silverglittriga naglar istället för fransk manikyr vilket hon alltid har annars.. så där hände det en kul sak.. kanske.. eller nej.. =)

jobbar med o.p.i compettition 3000 men körde lite absolute på tipparna, brukar bli bra=)

fy vad kul va???? haha ursäkta!

jaja nu e de mys på soffan 

MANCHESTER UNITED SPELAR IKVÄLL!!!! KOM IGÅÅÅNNGGGAAA som kalle hade sagt=)

ha de!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0