mmmmmmmmm......

Alltså allvar?? kan man få det finare? varför gnälla över döda ting?

nej nu är det slut med det..

Stressen tar i och för sig kål på mig men ska försöka lägga om vissa saker och solla bland vissa personer sen tror jag att jag kan få till det även där.. jag kan inte vara överallt alltid och hinna med hela huset och barnen och sen jobba på det.. inte nu när max är så liten..

Träningen går jätte bra faktiskt.. min kropp mår skit bra.. det var efterlängtad vill jag lova=)

börjar redan känna mig starkare och lite mera ork direkt.. ökar vissa saker där nere lite och lite mera dag för dag...

så skönt att få lite egen tid att göra av med sin ilska!!

Så nu ska jag lugna mig lite och se fram emot en härlig vår med mina underbara ungar!!!!!

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0