tjohhoooo

alltså fan vad konstig dag.. allt bara löste sig inom några timmar idag...

mäklaren har fått massa skit av mig för att inte skött sitt jobb utan lurat oss!! äntligen fick jag mod och skälla på honom!!!!!

och tro mig han förtjänar det!!!!

och sen säljs nog soffan, vagnen och lite kläder.... SEN FICK NIKLAS TILLBAKA SITT JOBB!!!!!!

ÄNTLIGEN KAN VI PLANERA OCH KÖPA ETT RENOVERINGS HUS SOM VI KAN FÅ PRECIS SOM VI VILL!!!!!

 

Ibland bara rullar det in massa positivt på en gång!

Tack min skyddsängel att du kom just nu!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud va kul att höra Evelina =)

Glad för er skull!!



Kram



ps.kalle fick också börja igår.ds

2009-02-03 @ 16:43:58
URL: http://emeliesmorgonkaffe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0