ljusparty..

Igår var det ljusparty här hemma.. de e rätt mysigt.. 

första gången för jessika och det gick jätte bra tycker jag.. inte lätt med allt man ska kunna men de fixade hon bra..jag handlade lite ja. älskar inte ljus? nej då..

men nästan alla mina fina hade avbokat pga av jobb, sjukdommar, kalas ja en massa... och fisen e ju inte hemma..

men hade några av dom här klart=) o sen faster och carola på mammas jobb..

hade lite snickers kaka den var okey.. sen lite nyttigt till mina hysteriska gäster.. hemma gjort godis som älskade moster malin har gjort...

så de blev bra trots allt..

igår ringde telefonen..

-hej sökte ni en fyra i b-mölla?

-ehhhhh.... ja det gör vi väl....

-ja vill ni kolla på två imorgon på bla bla gatan?

-ehhhh ja det för vi väl göra då....

efter en stund gick jag ut och bara grät.. vi har förlorat allt...

allt av saklig mening vi har ju varandra men det tar ändå hårt..

här står man nu utan någon fast punkt till barnen..

aldig i mitt liv jag bor där... aldrig!!!!!!!!!

ha de.. 


Kommentarer
Postat av: Fis

Tänker på er!

2009-01-16 @ 20:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0