magen..

gjorde massa mat hos svärmor för dom höll på med badrummet grabbarna.. isaac älskar..
sen blev de lite hockey och då tänkte jag ahhh jag tar en öl.. ja o det gjorde jag sen fick jag springa ut efter en halvtimme o spydde som en gris upp galla.. helt sjukt.. känner mig fortfarande off... men men jag vet ju om de..
max har ett helvete med resterande tänder.. han har skit ont..
idag åker min stora skridskor... härligt.. undrar hur de har gått.. jag e hemma med mini=)
nej nu får jag lägga mig igen känner mig mysko i magen...
fyyy fia vad jag hatar mig för jag ej kunde säga hejdå...
det gick alltså inte.. älskar dig o önskar dig allt gott o hoppas på en tidig hemgång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0