nu så..

inte för att jag någonsin skulle kunna bli så smal som denna donna!!!

Men jag tänkte nu göra ett gott försök..

Gym kortet för ett år är inhandlat och nu gäller det att få till de så man kan må lite bättre när man

bara går hemma.

Och med tanke på kejsarsnittet för 6 månader sen har dom skurit av 

dom befintliga musklerna( vilket ej var många men dock viktiga) och nu e jag svag både i magen

och i ryggen... sandy ska me ta tag och bella ville me ta ett tag på tre månader så jag känner mig trygg med den vetskapen att ha den stöttningen=)

slut på att skylla på barnen nu måste jag försöka.. sen blir det belöning=) då ska jag fortsätta med min tattoo hos jonipirate island vilket jag hoppas att ni vet nu att dit e stället man går om man vill bli fin ; )

ringde förresten han häromdagen och skulle kolla hur många timmar det var kvar.. han sa vi börjar med 2 timmar gööööttttt!!! sen ska den vara i hamn då e de dax för nästa säkert haha

LILLEBROR SNÄLLA TÄNK DIG FÖR JAG VILL BARA DITT BÄSTA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0