snö..

ja nu kommer de.. kyla och snö... lite sent men ändå=)
isaac fick åka pulka idag på dagis så han var överlycklig..
grejjat med pannan idag så e de de vi tror nu så blir de inte så dyrt som vi trodde men ändå pengar..
skulle tatta järnet igår där gick alla julklapps pengar typ men var vi inte var beredda på var 1500 böter från polisen vid eko.......... hmmmm.. bittra pengar till ingen nytta... sjukt tråkigt...
men men alltid e de några hål..
flyttar gör vi i mars jätte tråkigt men docj nödvändigt..
fick några tråkiga nyheter på sms när jag va o tatta mig... DU SKA VETA ATT JAG FINNS HÄR ALLTID ALLTID..
tänker på dig.. men säker på att allt kommer ordna sig=)
jaja nu e de natta minsta me o sen krypa ner i sängen o se om jag hittar något på dumburken..
ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0