usch då...

Börjar med älskar dig me sandy=) ja vi får försöka få ihop de max e kass så de e mkt bara att vara nu.. han blir gnällig=)

 

och sen då...jo hände en sak med huset.. papper på de.. och nu sitter vi i en jävla sits på ren svenska.. sjukt att jag inte tänkte på de.. att dom andra inte gjorde de okey men jag brukar inte vara slarvig...

så nu e läget sjukt i huvudet och vi kan inte börja leta nytt försen i mars.. låt mig då tillägga att vi måste vara ute den 16 mars!!!  går bra för oss? nej då inte just nu..

RÖVEN

lågkonjukturen tog oss alla med storm och jag e rädd att inte alla kommer hitta ur stormen... för oss löser de nog sig men så många drabbade företag.. vår lilla by e på väg åt skogen..lokala mathandlen hamnade i konkurs och de e inte de sista...

sjuk situation när vänder de?

"när tårarna mina kommer ska du vara den som torkar"

 

ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0