vetlanda

vi kom hem i lördags efter en underbar semester vecka med massa god mat astrid lindgrens värld och high chaparrall bland annat...firade även svärmors 50 års dag där =)

det funkade skit bra och jag kände mig super nöjd när vi kom hem!!

men som alla drömmar har även min ett slut så de fick jag snabbt nys om efter en timme i b-mölla!!

att jag inte lär mig ? eller är det för att jag har lärt mig?

S sa till mig igår du ska veta hur jävla stark jag tycker att du är!!!!!!!!!!! glöm aldrig det...

mitt svar va ja antingen stark eller totalt blåögd och dum i huvudet!!!

jaja nog om de de hjälper ej ändå.. får sticka till banken idag! en lite början på en lång resa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0