....mmmm

midsommar var vi här hemma med henke barnen och niklas bror och hans tjej!

det blev lite frågesporter lite mat och lite gott att dricka...

lugn och städat och mkt mkt trevligt verkligen.. tänk om det alltid hade blivit så lyckat vid fest? då hade man aldrig behövt denna magkrampen i alla år... men men nu gick det bra i alla fall...

Men vi orkade inte grilla det jag och D hade handlat haha så vi träffades vi dagen efter me och frossade i all go mat.. då anslöt sig min bästa S med SS och det var trevligt =)

på kvällen körde jag hem I till morfar och gänget.. han ville bada och äta lamm=)

så bara till att lyda..

idag skiner solen på oss igen så bäst att ge sig ut =) sååå härligt om vi får behålla detta så barnen får sola o bada =)

Jag?? nej kan ej sola i år.. inte tagit tag i min vikt tillräckligt så de blir tyvärr inget av de =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0