älskade..

varit uppe hos min andra halva idag och fått massa kläder..  haha finns inget bättre! älskar henne om möjligt ännu mera nu!! hade hon köpt snygga peak mössor till mig? en svart o en rosa? ooo jaaa!!!!

 

Nu är det mkt mys med mig och min minsta.. älskar denna unge så sjukt mycket....... ni som hängt med mig ett tag vet ju vilket helvete jag hade med mig själv under graviditetn på många vis.. ett var att jag kunde aldrig kunde förstå hur jag skulle kunna älska ett till barn så mycket som jag älskar min stora kille... FEL AV MIG det var hur lätt som helst=)

 

 

 

 

Och nej jag hänger inte ut namn på bloggen eller överhuvudtaget om falskheten jag har kommit på utan den människan mår nog sämst själv.. och börjar jag snacka om denna så är jag inte så mycket bättre själv!

Avundsjuka och osäkerhet grundar nog till mycket idag.. så därför kommer jag ej dra upp detta med denna personen (vilket jag alltid gör annars) för vill du må dåligt och försöka dra ner andra i ditt falska liv så DU TÄNK INTE PÅ MIG!! JAG BRYR MIG EGENTLIGEN INTE OM DIG!!!! SÅ LÄMNA MIG IFRED "SÖTNOS"

 

 

 

Känns helt okey med nya naglar men mindre okey för denna bilden e tagen med min gamla mobil så handen och naglarna ser dubbelt så stora ut=) men den bjuder jag på=)

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: ahah jag älskar våra bästa år :P

2009-03-08 @ 12:53:24
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0