mkt gång

ja de blir de.. desto mindre blir det på gymmet tydligen.. men en lång promenad i alla fall varje dag så inte kroppen slöar till... nästa vecka blir det regn säger dom så då blir det gymmet för mig!! oooo jaaa

 

min diet börjar nu även bli lite tråkig.. dålig fantasi... e ju kolhydrater i allt!!!!! aldrig tänkt på de ju... vill ha lite recept fast mest vill jag ha inspiration! och de hittar jag inte för stunden...

men jag ska kämpa på.. lovat mig själv att jag me e värd att tänkas på och må lite bra...

känner mig mkt piggare..

 

 

 

N har fått förlängt igen.. och eventuellt förlängs han över hela sommaren också för hans chef inte ville bli av med han=)

så lite positivt känns det nog allt=) kanske kanske kanske ska tänka på om huset går att behålla...

blandade känslor men vill vill jag ju.. fast.. ah det var inget!!

 

HADE DE INTE VARIT FÖR ......... SÅ HADE DU VARIT LÅÅÅÅNGT FRÅN MITT LIV.. TRO EJ JAG GLÖMMER... JAG BARA LEVER VIDARE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0